Ridning, shopping och nästa generation

Igår var det då dags för mig att rida igen. Det var efterlängtat att få trimma lite. Rider oftast tre pass/vecka men nu har det bara blivit två, av olika anledningar och det känns faktiskt 
skillnad. Längtar lite mer! ;)

Passet gick helt ok och i grunden kändes han riktigt fin. Men, inne i ridhuset fanns ett litet hinder, några bommar och två hästar som hoppade detta lilla hinder. Inget konstigt alls med det men kan erkänna att det var lite svårt att hålla fokus för oss. Han var nog mer sugen på att hoppa och jag var redan snurrig efter en lång, intensiv jobbdag... Men tycker ändå att det var ett klart godkänt pass. Han känns stark och fin! <3

Såg en snygg jacka i stallet också och kände att jag fick lov att klicka hem en likadan. Från Kingsland. Råkade även klicka hem en uppsättning benskydd... Ooops... Dessa "klick" gav även mersmak. Nu vill jag ha nya ridbyxor, ny hjälm, nya ridkläder, shortchaps osv osv. Tur att jag börjat jobba igen.

Bjuder på några bilder på en av nästa generations (dressyr?)ryttare: Tyra. Bilderna är tagna förra söndagen då hon var med på sin andra dressyrtävling. Denna gång på Piff.



Min fina Tyra och Piff. <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle ♡

Åh så fina & gulliga, fint ekipage! Jag driver också en egen hästblogg, kul att se andras med! :D

2016-01-29 @ 09:43:14
URL: http://ryttarenbella.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0