Kallt!

Med -24 grader på termometern i torsdags, då det var tänkt att jag skulle rida, blev det så att jag avstod. Inte många gånger jag bangar ridning (har exempelvis lastat på och dragit nio mil för att kunna vara med på en träning för Mattias Jansson i ett oisolerat ridhus i -20 grader, detta var på Mirre-tiden) men där gick faktiskt min gräns.

Imorgon tänker jag dock inte banga! Förhoppningsvis är det liiiite varmare för nu måste jag rida! Ska vara med på träning för Göran Liljestam nästa helg och hade gärna haft några fler ridpass i kroppen då.

Återkommer imorgon efter ridpasset! Kommer också fortsätta min tävlingsresumé. Vill få igång bloggen igen men då måste jag ju blogga också?! Det kommer jag göra nu framöver! 😊

I brist på hästbilder får ni här en isig vinterbild. ❄️😉

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0