Update

Update: ett dressyrpass har vi hunnit med sen sist, jag och Bobbo. Det började fantastiskt bra då han kändes riktigt fin. Jag stängde dock inte ridhusdörren riktigt och det fick jag äta upp när en bil med transport stannade strax utanför. Efter ett par repor i ridhuset fick jag väl återigen ganska bra koll på honom men att fortsätta dressyra var inte att tänka på så bara att lägga ner honom och avsluta. Bättre att ta nya tag och det ska vi göra på söndag. <3

Mina beställda varor kom också i början på veckan. Beställde på Stablestore och de var suuupersnabba. Tyvärr var jackan inte som jag hoppats på. Antingen beställde jag fel modell eller (det mest troliga alternativet) så beställde jag fel storlek. Den är helt enkelt för stor och bylsig. Slö som jag är orkade jag dock inte skicka tillbaka den så glider ändå runt med den i stallet från och med nu. På plussidan var att den var väldigt skön!! Nu får jag dessutom plats med många tröjor under om jag skulle frysa. ;)

Får bli en tur till en hästsportbutik snart tror jag. Då kan man ju faktiskt prova innan man köper... 

Något som däremot passade utmärkt var Eskadronskydden till Bobbo, stl. ponny. Haha, han är verkligen en minihäst!

Trevlig helg på er!

Saknar färska hästbilder så bjuder på denna soluppgångsbild istället.

Och en på vår fina Modig och hennes fyra kattungar som kom i veckan.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0