Taggad!

Hej igen! Började hästbloggandet bra med inlägg varje dag men bäst att ni inte vänjer er vid det, haha! Rider inte varje dag och har inte heller tid att blogga varje dag... Men, några inlägg varje vecka är målet! Så fortsätt kika in här!! ;)

Två pass har jag hunnit med sen sist. Ett tömkörningspass, vilket faktiskt var första gången jag tömkörde honom. Han visste dock vad det handlade om så det gick riktigt bra! Kul och nyttigt att se honom från backen också. Det kommer bli fler gånger.

Igår var jag också i stallet och passade då på att rida ut i dagsljus. Sällskap fick jag också så det blev en mysig tur. Eller mysig och mysig... En laddad tur kanske passar bättre. :) Från början var det nog Bobbo som var mest laddad men lagom till när han börjat lugna ner sig hade han taggat igång sällskapet så det blev några stopp för att häva bakutsparkande... Haha! Men mysig ridtur ändå måste jag säga. 

Bilden tagen 15.30. Då behövdes tydligen blixt. Nä, dags för ljusare tider snart, eller hur?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0