Känslosamt

Bläddrade själv tillbaka lite i bloggen men fick lov att sluta när jag kom ner till inläggen då jag fortfarande red Wadesch. Fick allt en tår i ögat... Blir känslosamt då det var en häst som jag tyckte om väldigt, väldigt mycket...
 
Hon gav mig faktiskt en tår i ögat häromdagen också då jag fick se en film på henne från en tävling som hon nyligen varit med i. Kan avslöja att den tåren kom av glädje då hon såg så fin och välmående ut. Filmen var från debuten i MsvB och resultatet blev fina 66%. Fina prinsessan!
 
Här kan ni se filmen:
 
 

Kommentarer
Postat av: DRESSYRLIV

Men åh så kul hitta dig här också :-) jätteroligt att du är tillbaka du med! Jag fattar inte men din kommentar försvann från min blogg :'( du får gärna kommentera igen. Hann knappt läsa den ju :-( men åter: jääättekul att du är tillbaka! Jag blir en given följare! Kram :-D
www.DRESSYRLIV.com

Svar: Teknikens under! ;)
Blir som "back in the old days" då! :)
Jessica

2015-12-08 @ 10:24:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0