Jullov!

Bra att starta upp hästbloggen i samma veva som det är dags för jullov. Haha, inte så smart kanske men lovar att jag ska slänga in några inlägg här ändå! Har ju flera tävlingar kvar att redovisa och kan säkert komma på några fler roliga hästrelaterade inlägg. Så fortsätt kika in!

Som sagt, dags för jullov nu. Avbokade ridpassen som jag tänkte ha i helgen då tiden helt enkelt sprang iväg mitt i allt julklappshandlande, graninskaffande och andra juliga aktiviteter. :) Nu väntar två veckors vila för Bobbo där han får chansen att ladda batterierna (som dock redan är fulladdade, hoppas att han håller sig i skinnet, innanför staketet till hagen osv nu). Själv ska jag fira jul samt flyga till Malmö. Sen sätter allt igång igen med ridning, jobb (!!!) osv. Kul och spännande!

Var dock en sväng till Östnor igår ändå då vi ville kolla in två tjejers egenkomponerade julshow. Så duktiga! Det hela avslutades med barnridning och Tyra fick rida på både änglaponnyn och Rudolf. ;) Mycket glad tjej som blev helt förälskad i lilla Sally (skäcken) (eller ska jag säga Skräcken Tin?? Hahaha!). Adrian fick också en liten ridtur så nu är även han introducerad i hästvärlden! 






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0