Det var ett tag sedan...

Hej! Nu var det längesedan! Hur är det med er? Med mig är det bra. Är lite småsliten men i övrigt är det bara bra.
 
Jag jobbar på och det känns ibland som att det är det enda jag gör... MEN, jag har även börjat rida lite igen efter ännu ett uppehåll. Hästen heter Fender, är 4 år och är efter Feliziano-Cortez. Det är en riktigt stor kille men riktigt trevlig, älskar galoppen! Rider honom en dag i veckan och är väl uppe i fyra pass nu. Förra passet var han riktigt med på noterna vilket var superkul! 
 
I övrigt försöker jag även hålla lite koll på W, ffa via TDB. Hon har tävlat en del med varierade resultat. Verkar ha en seriös ryttare som tränar och tävlar vilket är jättekul! Jag är säker på att hon har det jättebra.
 
Måste även säga att jag är stolt över vad vi hann åstadkomma. Det kanske låter skrytigt, vad vet jag, men de resultaten som vi ändå fick med oss det året jag tävlade och tränade henne var inte så tokiga. Ser på de resultaten hon haft nu att hon förmodligen varit lite spänd och svår att komma åt. Jag vet precis hur det känns... Hon var inte den lättaste alla gånger på tävlingsbanan. Därför är jag extra glad att vi faktiskt lyckades knipa ett flertal placeringar ända upp till MsvC, flera klasser med procent mellan 65-68. Dessutom lyckades vi kvala in till MsvB. På ett år. Jag känner mig nöjd och glad över det vi åstadkom! Saknar henne, en superfin häst som kunde vara som en dröm att rida...
 
 
Självklart får ni en liten bild på Fender också:
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0