Vilat och laddat

Efter tävlingen har W (och jag) fått/tagit ett par dagars vila. Kände att jag behövde ladda om och W är säkert inte särskilt ledsen för det!

Efter dessa vilodagar är jag såklart väldigt taggad att fortsätta träna W. Känner att det är just där vi ska lägga krutet närmaste tiden också, på just träning! Hon behöver bli ännu lydigare, starkare och vi har lite finlir att slipa på. Bytesträning kommer såklart också att få större fokus! Jag behöver också bli stadigare och säkrare i min ridning.

Startar upp med Göranträning på lördag. Sedan hoppas jag att vi ska lyckas med att få ut Annica Norén till gården i sommar! Är någon intresserad av att vara med så hör av er till mig!! Sedan får vi se om jag kanske lyckas få plats på någon träning i distriktet. Mattias Jansson eller Rasmus Bondergaard är några jag gärna hade ridit för igen! Någon veckas semester ska vi väl ha också men har inga planer på någon riktig långvila, en eller ett par veckor är tanken!

För övrigt längtar jag till sommarlovet som börjar om tre veckor! Mer tid till både familj, hem och hästeri är mer än välkommet!

Bifogar en bild från tävlingen som Marits mamma tog på oss! Ni hittar för övrigt Marits blogg i länklistan! Hon tog storslam i Malung i MsvC:n där hon både vann och kom tvåa!! Haha, man ser på bilden att W är på hugget och kanske inte helt avspänd och med mig... Men en riktig skönhet är hon!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0