Tävling Insjön

NU (!!) ska ni få höra hur det gick på tävlingen! Bättre sent än aldrig!

Direkt till resultatet: 63.56% och 4 poäng ifrån placering! Alltid lika surt när det är så nära men är nöjd med Wadesch som skötte sig bra. Hon kändes fin på framridningen och inga större missar i programmet. MEN inte lika nöjd med min ridning! Anledningen till det är följande: Dagen efter tävlingen satte jag på kandar, red in i ridhuset och hade Tin som instruktör. Red på mer framåt än vad jag gjorde på tävlingen och W kändes riktigt fin. Red igenom programmet och kan säga att W kändes betydligt bättre och rörligare än dagen innan och det var flera punkter där jag nog hade kunnat få någon mer poäng jämfört med tävlingen! Kände tydligt att jag dagen innan MES-ridit! Känns ändå ganska bra att få ok poäng och veta att det finns mer i hästen! Känns visserligen också bra att vi fick ett "stabilt" resultat med oss... Är också färdigkvalade till MsvB så efter nästa tävling är det bytesträning som står på schemat!

Hoppas på en medgörlig häst och bättre ridning till nästa tävling som blir redan på lördag! Har efteranmält till Malung och rider där en LA:4 och en MsvC:2. Har tyvärr ett dåligt resultat därifrån så får bara hoppas att det inte är en "oturstävlingsplats"... Känns dock som att om W är i bra form borde platsen inte vara något problem!!!


Fina Wadesch redo för tävling!

Har fler inlägg på G så lovar att det inte ska gå lika lång tid innan nästa blogginlägg! (Enda problemet är att det tar ofantligt lång tid att ladda upp bilder men det kanske blir bättre...) Kika gärna in här snart igen! ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi i malung! D brukar gå dåligt för mig mä där:( konkurrensen brukar va tuff:)

2012-05-24 @ 23:02:58
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0