Tänk att det är så kul att handla hästprylar!

Förra lördagen följde jag med min sambo som skulle jobba i Valbo. Perfekt med tanke på att Ikea ligger där, alltid värt ett besök! Efter lite shopping där blev det ett stopp på nästa favoritaffär: Hööks!

Hade en del småprylar som jag behövde införskaffa: sporrskydd, sporremmar och nummerlapp. Självklart stannade det inte vid detta utan fick också med mig ett par supersnygga ridbyxor och ett blingblingpannband! Med pannbandet på plats på kandaret kommer vi garanterat få någon extrapoäng på tävlingsbanorna, eller vad tror ni??? ; ) (Märks idag om inte annat, hihi...)







Blev ett stopp Högbo bruk på vägen hem för lite "fika":



Idag laddar jag för tävling i det underbara vädret! Har starttid på em så det blir inte förrän om ett par timmar som jag beger mig till stallet för putsning, knoppning och avfärd mot Malung!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0