Tävling på gång???

Tjänster och gentjänster kan man säga har lett fram till detta blogginlägg! Kan hålla med om att det är på tiden att det kommer en liten uppdatering här igen...

Som vanligt går träningen lite ner men mestadels upp! Hade ett riktigt härligt pass i veckan och i samband med det fick jag frågan om det inte var dags för msv nu? I detta ögonblick tyckte jag att det lät som en bra ide! Sagt och gjort, anmälde till en LA:3 och en MsvC:2 i Avesta nästa helg. Vet dock inte om jag kommer med än, står som reserv i båda klasserna.

Det återstår att se om detta med msv var en bra ide (om jag nu kommer med). Hoppas på att den goda formen håller i sig! Annars kan jag ju avslöja att vi kan ha sämre pass också, som det förra veckan när jag var en hårsmån från att dimpa i backen... *host, host*

En bättre check på formen hoppas jag att vi får imorgon då det är Göranträning. Det enda jag är orolig för i skrivande stund är dock om jag är frisk då? Har en magsjuk liten tjej här hemma... Det viktigaste är givetvis att hon får bli frisk snabbast möjliga men efter det önskar jag själv slippa denna jobbiga sjuka...

Nu ska jag gå in på TDB och kolla hur vi ligger till!

Två bilder på W, en gammal, en relativt ny:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0