Formen på väg tillbaka???

En gång är ingen gång, två gånger är en vana, är det inte så man säger? I sådant fall hoppas jag på ett bra pass idag för då vet jag att Wadesch is back!

Igår bytte jag från det fina dressyrtränset som jag köpte, tillbaka till det gamla med remontnosgrimma. I början av passet var W lite motig men mot slutet av passet sa det klick och äntligen kändes det som att den fina känslan kom tillbaka och W kändes som smör! Vet inte om det bara berott på det nya tränset, säkert har även vårvindar och solsken spelat in. Men känslig som W är så är jag ändå säker på att den nya nosgrimman spelat stor roll vad gäller den något knackiga formen som hon har haft de senaste veckorna. Jag får väl i fortsättningen rida med "fultränset" då...

Som sagt, hoppas på fin form idag för då är W back on track!


Kommentarer
Postat av: ida

Fin häst, härlig färg! (:

2012-03-29 @ 14:57:45
URL: http://idalundell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0