Däckad

Min ridplan efter Göranträningen var en joggingdag ute, en vilodag och sedan trimma dressyr igen. Den planen har gått i stöpet kan jag säga.

I söndags vaknade jag med feber. Jag tänkte ändå jag skulle kunna åka till stallet, en joggingtur är inte så ansträngande och det finns Alvedon! Men när febern började närma sig 40 förstod jag att jag inte skulle komma ur soffan...

Idag har det varit samma visa, vaknade med 40 grader i morse och sen har det pendlat hela dagen upp och ner. Jag hoppas ändå att febern har gett med sig imorgon för då blir det en tur ute, behöver komma ut, behöver frisk luft och behöver pussa på Ws mule! Nu när formen är så bra vill jag också göra allt för att behålla den! Det är bara min form som sviktar lite för tillfället....


Kommentarer
Postat av: Emida

Hej! ville bara säga att jag tycker du har en riktigt bra blogg och jätte kul och bra att läsa! :)

2012-03-15 @ 10:34:40
URL: http://emidanasbrandt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0