Sista dagen...

Igår var sista dagen i stallet med W. Lät henne vila men tog en liten promenad med henne med Tin och Q som sällskap. Sen fixade jag lite grejer, tvättade av skydden, smorde sadel, träns, kandar osv... Hade jättesvårt att säga hej då till W, blev bara en snabb klapp och ett hejdå. Har vetat hela tiden att hon inte är min och har försökt att inte fästa mig för mycket vid henne. Men det är ju i princip omöjligt!! Har haft henne som "min" i ett år nu! Idag känns det lite konstigt. Ingen häst att åka till. Igår hade jag fullt upp hela dagen, det var nog bra. Får försöka med samma idag. Lär inte ha några svårigheter att fylla tiden, speciellt som jag börjar jobba nästa vecka. Igår åkte jag, Kristofer och Tyra till Björnparken och kollade på alla djuren, åt lunch i den fina toppstugan, fikade i Fryksås och köpte rosor på vägen hem. Tänkte ha en trädgårdsdag idag men det spöregnar ute, får hoppas att det blir uppehåll snart! Blir det mer hästar lär jag väl återuppta bloggandet igen men tills vidare känns det inte som sådan stor ide att blogga här. Tack alla som läst och ett extra till er som lämnat kommentarer! <3


Kommentarer
Postat av: Marit

Vad tråkigt att ni går skilda vägar! Hoppas du hittar en ny pärla snart! Kram

2012-08-07 @ 22:59:47
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Emma

Hoppas att du hittar någon ny häst att rida snart.

Kram

2012-08-13 @ 21:30:30
URL: http://endalkulla.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0