Två getingar i en smäll!

Tänkte slänga in ett inlägg här redan förra veckan men det blev aldrig av... Rubriken jag hade tänkt till det inlägget var något i stil med: "Två surkärringar". Det var alltså vad som gällde förra passet med W. Hon var spänd, tittig och hade turboknappen intryckt, jag var seg efter sjukdom och inte på mitt bästa humör. Följden av detta var att jag inte tolererade hennes trams och blev sur på henne. Att bli sur på ett sto som dessutom är överladdat är ingen bra idé och jag kan väl sammanfatta passet med en överkryssad geting.

Dagens pass å andra sidan var någonting heeelt annat! Kändes som att jag satt på en annan häst (det vill säga den hästen som W oftast är)! Lyhörd och samarbetsvillig häst. Lyhörd och samarbetsvillig ryttare. Kan det bli bättre? =) Fyra getingar blir betyget idag! 


Hm, försökte att vara lite fyndig med rubriken, tänkte på mina betyg i "Expressenformat"... Är väl medveten om att det kanske inte funkade så bra... =D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0