Blixtar och dunder...

Igår skulle jag ha ridit Wadesch. Tyvärr blev det dock ingen ridning... När jag kom till stallet åskade det och blixtrade ute och på grund av detta hade den hoppträning som egentligen skulle vara på utebanan flyttat in i ridhuset. Fullt förståeligt! Tyvärr kände inte heller jag för att rida mitt i ett åskoväder så efter att jag pussat på W åkte jag hem igen.

Istället för att då berätta för er om mitt ridpass som nu inte blev av kan jag nämna att jag startat upp en ny blogg. Den handlar inte om hästar utan om annat som man också kan fylla dagarna med som exempelvis inredning och lite annat smått och gott (nu har ju jag ingen egen häst och då finns det faktiskt lite tid över för annat ibland)! =) Bloggen heter Yta och djup (klicka på namnet om ni vill ta er dit).  

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0