Uppdatering!

Sedan sist har jag:

- trimmat på med Wadesch. Förutom hemmajobb har vi även varit iväg och tränat för Göran Liljestam en dag. Det var kul, han tyckte att hon var fiiin och att det var stor skillnad på henne från förra gången! Det tar sig! Fick en hel del att träna på vilket känns jättebra, nu har vi lite att göra på hemmaträningarna. =) Jag tycker att det är toppen när man får konkreta råd vad man ska träna på, när man får reda på hur det ska vara när det närmaste jobbet är klart och när man får mål att sikta på! MsvC till våren är vårat mål enligt Göran så det siktar vi på!

- ridit islandshäst! Hade ett par elever på islandshästar och de tyckte att jag kunde sitta upp och få känna på deras fina små hästar. Det var superkul, kanske att det blir islänning istället om jag och W av någon anledning inte får en framtid tillsammans! ; )

- sedan har det väl varit lite annat smått och gott som hänt men behöver ju inte dra allt här på bloggen, eller hur?!

Under min lilla bloggpaus har jag kommit fram till att följande framtida inlägg kommer att dyka upp:

- Önskelista... Helt otroligt att alla mina stallkläder, ridskor, ridstövlar, utrustning mm saknas på en och samma gång!!

- En köpochsäljkategori kommer att dyka upp! Har några grejer att sälja (så att jag kan köpa nytt, hihi)! Men tänkte att även ni kan få vara med på ett hörn där! Mer info kommer!

- Fick en fråga här på bloggen om jag kunde skriva lite om hur man jobbar med samling på hästen. Fick otroligt bra tips om just samling av Göran så tänkte dela med mig lite av dessa!

- Kanske kan få till en liten tävling här i bloggen! Har en idé och hoppas att det blir som jag tänker! Håll utkik för om det går vägen är det ett fint pris ni kommer tävla om!

- Självklart får ni även uppdateringar om fina W. Kan passa på att efterlysa en fotograf! Är det någon med en bra kamera och ett intresse för foto som har lust att ta några bilder på mig och W???

Som ni ser, dags att kika in här snart igen! Kanske har ni också några fler tips eller önskemål på framtida inlägg??


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag kan ju! Säg till bara =)

2011-08-30 @ 19:08:04
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0