Jag är här!

Nej då, jag har inte lagt ner bloggandet! På grund av flytten har jag bara inte haft tillgång till internet. Sedan sist har jag hunnit med en hel del hästande! Jag har ridit Wadesch en del, ett par dagar denna vecka och likaså förra veckan. Resultatet har varit lite blandat. Har haft riktigt bra pass där det känts som att jag och Wadesch faktiskt kan det här med dressyr, kanske till och med riktigt bra! Sedan har vi haft sämre pass där jag inte alls varit lika nöjd med våran insats. Har kommit fram till att det är dags att få hjälp av tränare igen så ska kolla upp om det kanske går att se till att vi kan vara med på någon träning snart framöver. När det känns bra känns det i vilket fall som att Wadesch har blivit både starkare och stadigare och jag tycker att hon är en riktigt fin häst! Jag känner också att jag kan och har börjat ställa högre krav på henne och jag hoppas att det leder oss framåt, men som sagt, vore jättebra att checka av med en tränare att vi är på rätt spår!

Jag har också haft lite lektioner på ridklubben! Det är verkligen superkul och eleverna är så goa! Får se om det blir några fler tillfällen längre fram!

Det var också meningen att jag skulle döma en programridning till helgen. Tyvärr var det så få anmälningar att vi måste skjuta på det till ett senare tillfälle. Lovar att säga till om det i bloggen när ett nytt datum är bestämt, vore kul om det blev ett gäng som red så jag kan ju passa på att annonsera om det här! Programridningar är ett så bra tillfälle att träna på de program som man tänkt ut och tävla, man får även miljöträning och jag kommer givetvis att ge er råd om vad ni kan tänka på när ni ska ut och tävla!

Lovar att det inte ska dröja lika länge till nästa inlägg! Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: vicky

Ursäkta att vi störde koncentrationen med lite unghäst ridning häromdagen! Hon såg fin ut emellanåt när vi inte hoppade över bommar!

2011-04-08 @ 18:27:00
Postat av: Maria

Jag kan inte vara med för Nina 4/5 ifall du vill ta min plats då:) synd att programridningen blev inställd. Ha en bra vecka!

2011-04-10 @ 22:55:34
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Susanna

Helge ska ta det lugnt i två månader till så det dröjer ett tag men Grande får du gärna sitta på nån gång. Har lite fullt upp i veckan och helgen men kanske nästa?

2011-04-11 @ 19:34:56
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Maria

Tyget e från Ikea. Vi hörs om den 4e :) kramix

2011-04-11 @ 22:08:30
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0