Jag är tydligen INTE här...

"Jag är här" skrev jag som rubrik till förra inlägget. Det stämde tydligen inte alls för här på bloggen har jag ju alldeles tydligt inte varit... Nåja, hästen jobbar jag i vilket fall med några dagar varje vecka. Förra veckan var jag riktigt nöjd med henne! Denna vecka är även en träning inplanerad för Nina, kul! Ska bli spännande att se hur det går. Om W är på bra humör och sköter sig så hoppas jag att vi får höra att det iallafall har gått liiite framåt!

Vet att jag lovade er en liten uppdatering om Silvia förut också. Ni vet Silvia, unghästen som jag tog hand om tidigare? Hon har i vilket fall hittat ett nytt hem, hon mår bra och har en matte som verkar nöjd och glad över henne! Inridningen har fortsatt men jag har fått höra att det kanske inte bara berodde på mig att inridningen gick lite långsamt fram... Silvia är en speciell individ men nu tror och hoppas jag att hon börjar bli ridbar! Ska nog allt fråga om en update snart igen! Har blivit lovad att jag får komma och hälsa på så om jag får vägarna förbi hennes nya hem så kommer jag definitivt att kika förbi! Vore så kul att få se henne under ryttare, hon är en fin häst! Fick ett par bilder på henne också, här är en:



Har också hört ifrån Norpan som också har en ny matte som verkar väldigt mån om henne! Skönt att hästarna har hittat bra nya hem!

Trots min dåliga uppdatering så kan jag säga att än ger jag inte upp bloggen! Ska givetvis uppdatera er om hur träningen går i veckan!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hon kvar i eskilstuna eller vart de nu va ? :)

2011-04-20 @ 21:22:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0