Snart ett pass på Mirre igen!

Idag var det tänkt att det skulle bli Helgeridning men det blev tyvärr inställt pga någon mystisk knöl som han fått. Håller tummarna att den försvinner fortare än kvickt! Istället får jag se fram emot torsdagen då jag åter ska sitta på Mirres rygg. Längtar! Det har även enbart blivit dressyrridning på bana eller i ridhus på sistonde så jag bara längtar efter en härlig skogstur. Kommer också att mocka och fixa foder, till och med det ska bli kul! Haha, är man hästnörd så är man!

Som ni kanske har reflekterat över så har jag knappt varit i Bonäs alls på sista tiden. Vill bara upplysa om att jag fortfarande har väldigt bra kontakt med min forna stallkamrater. En anledning till att jag har haft svårt att bege mig dit är att Silvia har stått kvar där. Jag har väldigt svårt att engagera mig litegrann eller ta ansvar litegrann. Därför tog jag beslutet att släppa henne helt och lämna över hela ansvaret. Om jag åkt ut ofta för att hälsa på hade jag nog haft svårt att inte engagera mig, därför har jag låtit bli. Jag sa ifrån mig henne av en anledning och denna gäller än. Nu har dock Silvia åkt och jag önskar av hela mitt hjärta att hon kommer att få det bra i framtiden! Som jag sagt tidigare, kanske vi ses igen, vem vet?

Den andra fina hästen som jag skrivit lite om har jag också haft ett pass med innan helgen. Men berättar mer om det i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja det är tråkigt =( Nu när han börjar vara så igång. Ska skritta honom i veckan iaf. Om inte han blir dålig i benet nu då >(

Ja jag hör av mig. Hjälp mig håll en tumme på tisdag bara =)

2010-09-21 @ 19:46:07
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0