Det tar sig!

Vad kul det är att rida en häst där det känns varje pass att det går framåt! Inte med monsterkliv kanske men helt klart har vi kommit flera steg åt rätt håll! =) Börjar bli spännande att se vad träningen kommer att leda till - kommer vi exempelvis att kunna klara av att få ihop den där enorma galoppen till samling? Känns som att det kan bli riktigt bra isf!! Men ett steg i taget, Helge har inte lätta år bakom sig och det gäller att skynda långsamt. Susanna, kanske har du skrivit ihop någon Helgehistoria på din blogg? Kunde länka till den isf, eller om du kan skriva en kortfattad kommentar om Helges historia kanske? Det är nog flera som är nyfikna på att veta lite mer om honom kan jag tänka mig! Eller?? ; ) Hans historia är minst sagt tuff kan jag säga!!

Som vanligt har jag varit inne på Susannas blogg och tjyvat några bilder från senaste passet:



Svaret på hur stor Helge är: "Har inte vågat mäta honom =P Han var 169 när jag köpte honom som 3åring. Nu är han 6 och har varit överbyggd flera gånger sen dess men är jämn nu, så...tja..vad kan ha va? Runt 175 kanske."
=)


Kommentarer
Postat av: Marit

Nu ser sitsen mycket bättre ut också! Kram

2010-09-02 @ 22:35:19
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Karin

Tack för svaret =) Och håller med ovanstående... din sits har tagit sig ;)

2010-09-03 @ 14:35:59
Postat av: Susanna

Nu har jag knåpat ihop lite om Helges historia på min blogg. Blev rätt långt men det är ju mycket att skriva =)

2010-09-03 @ 16:01:10
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Marit: Ja, ibland är det bra att ha en fotograf med sig. Då ser man svart på vitt när man behöver skärpa till sig lite! =) Kram



Karin: Varsågod! =) Känns kul att det går åt rätt håll!



Susanna: Ska länka det i ett inlägg sedan!

2010-09-05 @ 15:34:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0