Bilder från tävlingen!

I fredags var jag och tittade på en lokal dressyrtävling. Eller framförallt var jag där för att hjälpa Sara lite som debuterade på tävlingsbanan med Reggie! Ni vet Reggie, som är helsyster med Regina som jag red förut och som står i stallet i Bonäs där jag har hängt många år?! Hur som helst, hann se några ekipage på dressyrbanan och även några ute på framridningen och självklart blev jag tävlingssugen! Eller framförallt så blev jag sugen på att ha en egen häst att träna och trimma för att sedan eventuellt tävla lite! En dag inom en överskådlig framtid kommer jag återigen att äga häst, det är ett som är säkert!

Passade på att ta några bilder på framridningen, här kommer de:



Sara och Reggie. De var jätteduktiga men tyvärr blev Reggie lite spänd och tittig vilket drog ner poängen. De fick dock väldigt fina ord från domaren så nu hoppas jag att det blir fler tävlingar för de två! 



Carolina Öhrén och Tornado.



Marie-Louise Clarquist och Carismo


Kristin Öhrén och Donna.


Resultatlista kommer ni att kunna hitta på Ovansiljans RHS hemsida.
 


Kommentarer
Postat av: Susanna

Du har ju Helge så länge =) Ska fixa kort hos Tin snart så då kan du trimma oftare om du skulle vilja det =) Dags att kolla upp när Göran kommer nästa gång?

2010-09-05 @ 20:08:44
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: vicky

världens bästa Carismo!

2010-09-05 @ 20:54:31
Postat av: Emma

Vad kul att få se bild på Elmer & Reggie- så fiiina!!! :)

Jag är också jätte sugen på en egen häst igen. Men jag får lägga dom planerna på hyllan nu när jag blir arbetslös... :( Tur att jag har Amirette att rida iaf. :)



Kram kram

2010-09-05 @ 21:26:26
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag o Donna är med på bild oxå kul:)

2010-09-06 @ 08:24:34
Postat av: Jessica

Susanna: Ja, ska kolla upp det där med Göranträning... Jättekul att jag får rida så pass mycket trots att jag inte har någon egen häst!! =)



Vicky: Han är jättefin! =)



Emma: Ja, visst är de!! Vi har tur vi som får rida trots att vi är "hästlösa"... =) Kram kram



Kristin: Önskar att kvalitén på bilderna hade varit bättre men fina motiv iaf! ; )



2010-09-12 @ 22:38:41
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Fina foton :o) Alltid roligt se foton från dressyrtävlingar i vårt avlånga land! Kramar

2010-09-19 @ 00:13:48
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Marre

oj, konstigt att jag inte sett bilderna förrens nu :o kul att ha minnen från första drassyr tävlingen någonsin :D

2010-12-21 @ 18:59:08
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0