Ridpass och musik!

Måste börja med att säga att det är kul att fler och fler verkar hitta tillbaka hit till min hästblogg! Eller kanske är ni helt nya läsare? Tappade såklart en del läsare när jag hade uppehåll här på bloggen men nu på sistonde har det varit lite mer trafik igen, kul! Lämna gärna en kommentar också, jag svarar på alla kommentarer i kommentarsfältet! Kanske att du även har en egen blogg som du kan länka till så att jag kan kika in där? Vill även nämna att om du har en hästblogg och har min blogg i din länklista, då lägger jag till din blogg i min! Säg till bara! =)

Igår red jag återigen Wadesch. Blev ännu ett pass i ridhuset. Fortsatte att jobba på att få in det där höger bakbenet under kroppen, det var i stort sett det enda som fortfarande satt lite fast, i övrigt kändes hon jättefin! Mot slutet tyckte jag dock att jag även fick det bra på plats och hon kändes riktigt lösgjord! Hon känns så okomplicerad, även om det tar emot lite ibland är det bara att jobba på med att få loss det, inga större protester! Hon har även en bra egen motor och en vilja att göra bra ifrån sig. Duktig häst!

Avslutar med lite musik, inspirerad av Aramise blogg. Hon frågade sina läsare vilken musik de ville rida till alt. höra i en kür. Jag älskar verkligen Sex on fire med Kings of Leon, tror ni att den hade passat in i ett kürprogram, haha?
 

 


Kommentarer
Postat av: Tin

Det blir nog ett helt king kürptogram :)

Tack för den suverääna hjälpen.

kramar Tin

2010-10-26 @ 15:24:02
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tin: Du får filma lite mer så kan vi klippa ihop till en film med lite skön musik till. =) Det är bara kul att kunna hjälpa till! Kram

2010-11-01 @ 20:03:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0