Här händer det inte mycket...

Ni som går in och kikar här på bloggen med jämna mellanrum måste bli besvikna. Segt med uppdateringar, ingen visning av de utlovade bilderna... Men, men, så är det nuförtiden här, är man småbarnsmorsa så är man! Har för tillfället begränsat med tid för både blogg och hästar! Eller helt ärligt så prioreterar jag inte längre hästar före mycket annat (tidigare gick hästar i princip före ALLT)... MEN, varje gång jag ridit så blir jag superpeppad att börja rida oftare så möjligtvis att jag får till det mer framöver! Blir även peppad av att förfrågningar kommer från lite olika håll, jättekul att bli påtänkt! Gällande bilderna så kommer de, så småningom...

Blev i vilket fall lite ridning idag, faktiskt i form av ponnyridning! Kommer inte ens ihåg när jag satt på en ponny senast! Tänkte nog lite kaxigt innan att "det är väl bara att klämma ihop den", men så enkelt var det inte! Jag var svettigare än ponnyn när vi var klara! Den var ganska motsträvig men trots att jag inte var helt nöjd med dagens pass tror jag nog att den ska gå att få på rätt köl längre fram, har delat ut lite "motivationtips" så får vi se om det blir bättre. Kommer att se den igen, ska bli kul!

Till något annat... Har länge tänkt skriva ihop en kort resumé/presentation av de hästar jag ridit/rider. Har ju ingen egen häst vilket har bidragit till att ganska många hästar har passerat här. Tråkigt på ett sätt att inte ha en egen häst att träna för fullt på (även om jag nu i vilket fall får rida Wadesch regelbundet så att jag kan få lite uppföljning, träningsmöjligheter och kanske tävlingsmöjligheter längre fram). Men jag får istället se det som att jag lär mig av att rida olika hästar. För det gör jag!! Hur som helst, håll till godo så dyker väl denna resumé upp i dagarna! Har ni andra önskemål på inlägg alternativt frågor är det bara att hojta till! För sluta blogga, det vill jag inte, även om bloggningen för tillfället är något sporadisk!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0