Rörelse

Hästresumén återkommer men slänger in ett litet "vanligt" inlägg emellan. =) 

Känner mig på toppenhumör för tillfället, har varit på gymmet en timme och det är jäkla skönt att jobba på lite! Jag som varit van att rida varje dag har inte vant mig än att inte röra på mig varje dag (förutom det "vardagliga"). Visst är jag bekväm vissa dagar och stannar hemma trots att jag har möjlighet att släpa mig till gymmet men när jag väl motionerat känner jag att det är något som jag vill göra ännu mera kontinuerligt! Nu ska jag försöka hålla i!

Fortsätter i vilket fall på inslaget tema under morgondagen då jag har två hästar att rida! Kul! Sedan har jag ytterligare ett ridpass inplanerat senare i veckan... Återkommer med rapport!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Helge fick sista dosen Metacam i lördags så nu är det vila till efter jul sen återbesök kvar. Han är väldigt pigg och fattar inte alls varför han inte får göra nåt kul. Uttråkad och odräglig =)



Han är född -04 pappa heter Highlight 874 (farfar Nimmerdor ) Morfar Caliban xx, hans mamma är också rent fullblod.

Tror rätta "raden" är Highlight 847 - Caliban xx - Carnoustie xx.



Får hålla en tumme att han blir bra snart. Magkänslan är tyvärr inte alls säker på att han blir bra överhuvudtaget =(

2010-11-29 @ 21:37:14
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Tin

Carrera B f.2004 e. Cardento ue. Jolly Jake (fullblod)Hoppdiplom som 3-åring, klass 1 gångarter.

Wadesch f.2003 e. Sir Sinclair ue. Zeoliet

Hon är född i holland och fick diplom som 3-åring innan hon exp. till sverige.

2010-11-29 @ 23:42:57
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Uh - jag förstår dig helt och hållet! Jag ska ju inte rida nu över jul; känns alltid lika märkligt att inte få vara i stallet eller rida. Känns som att dagarna blir SUPERLÅNGA :o) Kramkram

2010-11-30 @ 14:09:05
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Sus och Tin: Tack för infon, den kommer att publiceras i ett inlägg inom kort! =)



Aramis: Hehe, mina dagar går ganska fort ändå måste jag säga med lilla Tyra här hemma... =) Men att vänja sig vid en vardag utan ridning är svårt, jättesvårt!! Hoppas du får en härlig jul trots hästfrånvaron, tänk vad laddad du kommer vara när du får hem din vita springare igen!! =) Kram kram

2010-12-05 @ 11:40:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0