Hästpaus...

Det har blivit en liten hästpaus den här veckan. Jag kände att jag behövde samla lite motivation och inspiration. Kanske att Silvia behövde det också? Hur som helst verkar det fungera för min del i vilket fall, känner mig redan peppad att fortsätta jobba med henne! Första passet blir på söndag och sedan tänkte jag köra på en del nästa vecka, uppdatering kommer givetvis! =)

Det kommer även att bli en hästdag innan söndag. På lördag ska nämligen jag och Tyra på hopptävling! Det är min syster som ska starta med sin häst och vi ska dit och hålla tummarna (kanske får hålla lite häst också, haha)! Ser fram emot det!

Snart är vi på G igen! (Apropå att vara på G, det är även en ridbana på G vid gården där Silvia och co står! Välbehövligt, efterlängtat och mycket, mycket uppskattat - tack ägarna!)


Bjuder på en bild på våran Telma som kommit på att blomkrukan är ett bra ställe att ligga och mysa på! Den andra katten, Zlatan, har även han snappat upp att det faktiskt går att ligga där så nu turas katterna om att ligga i blomkrukan! Haha!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul med ridbana! Kom ihåg att de tänkte göra en vid vägen mot kråkberg där, typ där Mariannes pappa bor eller nåt i den stilen men det blev nog bara en sandfyrkant =) Vart ska den nya ligga?

2010-05-07 @ 14:08:03
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hi hi - vilken söööt bild :o) Kram kram

2010-05-18 @ 12:47:23
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0