Lyckad löshoppning!

Idag var vi då iväg till ridhus för att löshoppa. Reggie o Maria och Passion o Vicky var också med! Den här stallturen fick även Tyra följa med på, hennes pappa var jättegullig och följde med och promenerade med henne i vagnen. =) Ägaren var också på plats så idag var vi ett härligt gäng! =)

Nu är jag inte någon expert på varken unghästar eller på hoppning men jag kan säga att enligt mig hoppar Silvia riktigt bra! Och hon tycker att det är roligt också! Hon är faktiskt ganska fin på backen också, får se vad det blir av henne... =) Fick lite ny motivation att fortsätta så att jag får möjligheten att se henne under ryttare! Det är bara det att komma dit... Ska försöka att träna på nu framöver om det fungerar rent praktiskt med Tyra och medhjälpare och barnvakt (som såklart följer med, lämnar inte Tyra än mer än för kortare stunder) och allt... Sen får vi se vad jag beslutar gällande Silvia... =)

Det är hur som helst kul med hästar! Underbara djur (för det mesta, haha)!

I morgon blir det middag med alla från stallet! Superkul!


Min underbara sötnos Tyra!! <3<3<3

Fick ett par hästar att rida också! Då ska jag bara ladda lite så hör jag av mig till er! =)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0