Världens bästa syrra!

Idag har jag haft proffshjälp i stallet! Min syster som är otroligt duktig med unghästar har varit och hjälpt mig med Silvia. Efter longering gick jag på backen och försökte hålla pli på en väldigt pigg och vaken Silvia! Min syster fick hänga och det fungerade bra även om Silvia var lite spänd. Den där känsligheten och uppmärksamheten som det har visat sig att hon har kommer troligtvis vara bra när hon ska tränas framöver men nu när hon ska ridas in försvårar det det hela en aning... Dock så gick det väldigt bra idag tycker jag! Inga bockserier trots ganska mycket hängning! =)

I morgon blir det mer träning! Sedan har jag fått tips om vad jag ska träna på i veckan och sedan kommer hon förhoppningsvis hit igen nästa helg! Nu är vi på G! Tack snälla, snälla syster! 


Kommentarer
Postat av: vicky

kul att det går bra!

2010-03-14 @ 15:33:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0