Härlig dröm!

I natt drömde jag att det var dags att prova sitta på Silvia igen. Vi var lite nervösa att hon skulle flyga i luften igen men hon var så lugn och snäll! Vi förstod inte vad vi hade oroat oss för, hon betedde sig som att det alltid suttit någon däruppe på ryggen! Haha, hoppas att det var en sanndröm och att det kommer gå så bra vid nästa försök! =)

Annars har det faktiskt inte blivit så mycket häst de senaste dagarna. På onsdag bär det dock iväg för lite löshoppning. Nästa vecka åker en av mina hästskötare bort för några veckor så från och med då kommer det nog även att bli en hel del mer häst för min del! Bara allting fungerar bra med Tyra så ska det bli kul!


Blir så tomt utan bilder så slänger in en gammal favorit på mig och Regina! =)
Foto: Stina Ahlenius


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0