Dags för fler pass!

Efter att Silvia fått tagit det lugnt i några dagar är det nu dags för träning igen! Idag blir det träning från backen, i morgon kommer min syster hit och förhoppningen är att komma upp på henne igen! Känns kul att komma igång med henne och nu har min syster och jag planerat pass för några veckor framöver, förhoppningsvis har jag suttit/ridit på henne utan problem när dessa veckor är över!

En tråkig grej som jag upptäckte är att jag kommer att vara borta när det är dags för 3-årstest! Jag som hade siktet inställt på detta! Det finns dock tester i andra län som förhoppningsvis är på andra datum så kanske att vi kan åka iväg och bli bedömda någon annanstans. Får kolla upp det där...

Snart dags att bege sig för dagens pass!


Foto: Krister Larsson
Jag och Regina (Silvias mamma). Om ni undrar hur det har gått för henne så är tanken nu att hon ska bli avelssto! Hon står tydligen på ett väldigt trevligt ställe och har det bra i fina hagar och med hästkompisar!


Kommentarer
Postat av: vicky

bestämde vi nån löshoppning? Jag är ledig måndag, jobbar till 3 på tisdag, ledig onsdag + torsdag, jobbar till 2 fredag.

2010-03-18 @ 18:44:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0