Bilder från löshoppningen!

Gissa vad jag ska göra snart??? Jag ska iväg och rida för första gången på väääldigt länge! Det ska bli så kul!!! Så långt riduppehåll som jag har haft nu har jag inte haft sen jag var kanske 13 år?! Det är snälla Helena som har lånat ut Mirre till mig så idag blir det en runda ute i skogen på favvishästen! Solen skiner även från en klarblå himmel så jag kan lugnt säga att jag ser fram emot ridturen! =)

Gårdagens middag vilken jag nämnde i förra inlägget var grymt god och riktigt trevlig! Det var ägarna som bjöd på trerätters och alla från stallet var där! Kul! Vi är ett sådant härligt gäng, tycker om allihopa jättemycket! =)

Har även fått några bilder från löshoppningen som ägaren tog:


Lite suddiga men man ser ändå att hon kan hoppa! =)


Trav! Bra bakbensaktivitet!


Kommentarer
Postat av: vicky

synd att det blev så suddigt men som sagt man ser att hon kan hoppa. Vi får ta lite bättre bilder nästa gång!

2010-03-05 @ 21:15:45
Postat av: Jennie <3

Nämen titta,hoppa ser hon verkligen ut att kunna =D!!!!

Kram!

2010-03-12 @ 15:55:35
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0