Hästlös (i stort sett)...

Denna vecka har knappt bestått av några hästar överhuvudtaget! Tillsyn av beteshästarna i början på veckan men sedan har ägarna skött den biten själva. Hu, det känns lite konstigt allt det här att inte ha häst längre... Blev ombedd att skriva en liten beskrivning av Silvia häromdagen och medan jag skrev kom de där tankarna att "nej, kanske jag ska ha kvar henne". Men nej, nu har jag bestämt mig. Vem vet, kanske jag köper mig en egen häst så småningom när det passar bättre eller att jag får andra passande erbjudanden. Tyvärr känner jag mig inte så "het" på hästmarknaden för tillfället men jag är fast besluten att komma igång igen inom den närmaste framtiden! Har som tur är fått några erbjudanden om att rida lite hästar så får börja där!! =)

Den här veckan har jag haft fullt upp med annat, som att fylla 30 till exempel. =) Men snart kommer jag nog ha det lite lugnare så jag hoppas på några härliga ridturer inom kort, kanske redan nästa vecka!!


Jag drömmer än i alla fall!!! =)


Kommentarer
Postat av: Marit

Grattis igen! Det dyker säkert upp någon pålle vid ett bättre tillfälle. Bra att du kan rida lite ibland och sedan skaffa en egen när Tyra blivit lite större:) Hon vill väl snart oxå ha en ponny! Ja en Totilas drömmer nog alla dressyrryttare om!!!!Kram

2010-06-19 @ 19:33:45
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Anonym

Helge skulle behöva lite dressyrarbete nån dag framöver så vill du rida honom får du det =)

2010-06-21 @ 21:27:59
Postat av: Jessica

Marit: Tack! =) Jag hoppas på det! Nu satsar jag på att försöka komma igång med ridningen så får vi se vad som händer längre fram! Hehe, såklart Tyra ska ha en ponny!! Kram kram



Sus: Vi får boka in en dag! =)

2010-06-25 @ 12:51:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0