Foton Östersund

Här kommer ett gäng bilder som jag tagit i Östersund. Jag önskar att jag hade en riktig kamera, det är såå roligt att fotografera dessa vackra djur så det vore kul om det blev ett bättre resultat utav det hela! Min kamera ger tyvärr inte den bästa kvalitén, är nog dags att uppgradera snart... Men det var fina motiv i vilket fall!

Börjar med "Stjärnan":








Sen har vi "Skräcken"! =)






Sen har vi "Ragatan"! =)







Sist men inte minst, mitt favoritfotoobjekt Trollpär!



(Tidigare bilder på denne fotogeniska häst. Klicka för större...)
  


Vilka vackra djur, inte sant??? =)

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Finingar <3



Kramar!!

2010-06-13 @ 21:21:48
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Marit

Usch vad de är fula:) Särskilt fölisarna...;)



Hoppas de är bra med er! KRAM

2010-06-13 @ 21:22:32
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Anonym

Fina kort på kanonen och blivande kanoner:)

Krama Tyra från Buster:)

2010-06-13 @ 21:30:46
Postat av: Jessica

Jennie: =) Kram



Marit: Mmmm, visst är de... Hua!! ; ) Allt är bra!! Kram kram



Åsa: Dina bilder på fejjan var inte så tokiga de heller!! Tyra saknar Buster... Ses på måndag!

2010-06-25 @ 12:55:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0