Bloggen ska leva vidare!

Vill bara meddela att bara för att jag ska sluta med Silvia så kommer bloggen inte att dö! Jag är för tillfället bara väldigt dålig på att uppdatera... =)

Senaste nytt om Silvia:

Har inte hört någonting om någon lösning för henne än. Så forfarande finns chansen om någon är intresserad! ; ) Släppte henne på bete med Norpan häromdagen. Lite väl mycket mygg men de verkar ändå klara sig bra! Ska åka dit idag och smörja in med flugmedel och fylla på vatten.




Har ridit Mirre en gång sen senaste uppdateringen. Tyvärr var han oren och ska kollas upp i morgon. Håller tummarna att det inte är något allvarligt! Han har haft en hel del otur denna vår... =(

I helgen åker vi bort! Ska och hälsa på Jajje (ni vet, Kristofers travhäst) och hans tränare. Flera föl finns på gården så jag lovar ett inlägg fullt med härliga bilder när jag kommer tillbaka!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0