Sommar och semester!!

Nu när jag kommit igång så bra med ridningen åker jag bort! Vilka fasoner! ; ) Är i Skåneland för tillfället så det får bli en liten hästpaus igen på ca en vecka. (Om nu ingen här i Skåne skulle behöva lite ridhjälp, haha). Får ta tag i det där med ridningen igen när jag kommer hem, då ska jag fortsätta där jag slutade innan jag åkte iväg!

Idag har vi besökt Skanör och Falsterbo (tyvärr en vecka för sent om man ser till hästtävlingarna). Det är verkligen underbart där. Strålande sol, vita sandstränder och riktig utomlandsfeeling!

Nu ska jag semestra vidare, uppdaterar igen så fort en häst kommit i min väg! ; )


Kommentarer
Postat av: Jolin

Var i Falsterbo för första gången i år, och guud vilket underbart ställe - dit kommer jag återvända många gånger!!! :)

2010-07-14 @ 23:35:53
URL: http://www.jolinmalmquist.com
Postat av: Jessica

Jolin: Ja visst är det härligt där? Vi brukar åka ner varje sommar men som sagt, missade tyvärr hästtävlingarna detta år... Men det är grymt fint där! =)

2010-07-19 @ 21:23:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0