Hemma igen! (och kommentera mera...)

Skrev i förra inlägget att jag skulle återkomma när en häst kommit i min väg, tyvärr har detta inte hänt ännu... Men nu är jag åter hemma i Dalarna och hoppas på att jag ska hinna med både ett och flera ridpass denna vecka! Återkommer givetvis med rapportering!

Tänkte även på en sak alldeles nyss när jag var in på Emelie Brolins blogg. Jag kan bara anta att hon har väldigt många som läser hennes blogg. Nu hade hon vunnit två fina klasser och hon hade (vid tidpunkten då jag läste) enbart fått 8 grattiskommentarer (min inkluderad). Är inte det lite snålt? Om man är in och läser någons blogg (som den som skriver lägger ner sin tid på) och ser att framgång kommit i dennes väg: kan man inte lägga in en liten kommentar då? Eller egentligen när som helst, lämna en kommentar! Jag vet att man inte alltid har tid med detta men besöker man en blogg regelbundet kan man väl i alla fall lämna några ord någon gång ibland? Vad tycker ni? 


Emelie Brolin på hennes Briman.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig bild!

2010-07-20 @ 14:07:46
Postat av: Susanna

Det tycker jag absolut att man ska =) Är ju så kul att läsa! Förutom de som skriver typ "fin blogg" osv. Sånna som bara försöker ragga läsare till sig själv. Lust att rida något nästa vecka? Inte den veckan som kommer utan den efter =)

2010-07-25 @ 19:23:51
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag håller med dig helt! Jag brukar inte läsa så mycket bloggar, men när jag läser brukar jag oftast lämna en kommentar :)



Jag (vi är 3 st) har också en hästblogg så det är ju mest hästbloggar jag läser då.



MVH Linnea

2010-07-26 @ 18:14:39
URL: http://emmamaddelinnea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller helt och hållet med dig! Det är ju alltid kul att få kommentarer :) Undrar själv varför folk bara tittar och inte gör sig hörda...

//Jenny

2010-08-16 @ 20:46:46
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0