Jag smet iväg!

Igår blev det en sväng till stallet för min del. Tyra har haft långa sovpass varenda dag så när hon hade somnat igår åkte jag iväg. Det kändes jättekonstigt att åka ifrån henne! Det var också konstigt att köra bil, det var nog över en månad sedan jag körde bil sist! Men jag tog mig till stallet i ett stycke i alla fall! =)

Det var jättekul att vara tillbaka i stallet! Jag tog in Silvia från hagen och borstade och pussade på henne. Mockade även och fixade med lite vattenpåfyllning i hagen och fodersättning. Haha, det lilla tog på krafterna, snacka om att jag är i dålig form! Men det var som sagt jättekul och det var skönt att få röra på sig lite!

Jag försökte skynda mig och när jag var klar ringde jag hem och frågade hur det gick med lilltjejen. Hon sov fortfarande... Och när jag kom hem hann jag duscha och fixa innan hon vaknade igen! Så hon märkte inte ens av att jag varit borta! Skönt!

Sen blev det mys resten av dagen!!

(Jag tänkte försöka börja blogga här lite mer igen. I alla fall om de dagar jag spenderar i stallet. Det kanske inte blir lika ofta som när jag var igång innan, men ni får följa med hur det går att kombinera en liten en med hästarna. Och så kommer ni att få veta hur det går med inridningen av Silvia!)


Jag och Tyra <3


Kommentarer
Postat av: Maria

kul att du hann till stallet en sväng =) Då blev nog Siliva glad! Vi ses någon dag! Kramiz

2010-01-16 @ 21:15:48
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Aramis

Sööööta ni är! Kram

2010-01-16 @ 21:20:53
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Natalja

Åh va fina ni är!

Tyra är mamma upp i dagen : )

Kram kram

2010-01-17 @ 21:06:22
URL: http://latin.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Maria: Ja, det kändes skönt att det gick så bra att åka iväg! Kommer nog att bli fler gånger! Lika gick det ju bra att ha Tyra med till stallet! =) Kram kram



Aramis: Naw, taack! =) Kram



Natalja: Tack! Kul att du tycker hon är lik mig. Kommentarerna kring vem hon är lik har växlat lite, men det är kul om iaf någon gen har försts vidare från mig! =) Kram

2010-01-18 @ 18:31:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0