1 vecka gammal...

Igår blev Tyra en vecka, dagarna går verkligen fort! Trots att vi är fast inne då det är alldeles för kallt för att gå ut med en liten färsking (-15-20 grader varje dag) så springer timmarna och dagarna iväg! Allt mysande gör tydligen att dagarna går fort! =)

Vi är väldigt pigga allihopa då tjejen hitintills varit väldigt duktig att sova på nätterna. En liten plan finns därför att vi ska bege oss till stallet någon dag och hälsa på hästarna. Tänkte då även passa på att ta en promenad med Silvia och så ha lilltösen i vagnen (pappa får följa). Den hemska kylan måste dock ge med sig först! Om den inte gör det får vi se om jag kanske tar mig till stallet själv någon dag här framöver, en liten sväng klarar sig nog Tyra ensam med pappsen! =)

Annars är det bara helt underbart att ha Tyra här! Vi är så glada!



Kommentarer
Postat av: Marit

Oj redan en vecka gammal! Hon är så himla söt!!! Ja snart är du på hästryggen igen:) Men kan ju vara skönt med lite promenader först... snart dax att rida lite på stora Silvia oxå, är ju 3 nu!:) Som sagt tiden går fort! Mina är ju "vuxna" nu får jag börja inse... Kramar

2010-01-14 @ 21:41:53
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0