Ridhjälp någon??

Jag får nog ta mig en riktig funderare innan jag beslutar mig för hur jag ska göra (se tidigare inlägg). Måste självklart sätta mig ner och prata med ägarna också. Just nu velar jag fram och tillbaka hela tiden, får väl se vart det slutar!

Idag har familjen varit ute på promenad och här i Mora har Vasaloppsfebern börjat! Första loppet gick av stapeln idag, nu är det fullt ös här ända till självaste Vasaloppet som går av stapeln nästa söndag. På vägen mot målet finns massor med marknadsstånd uppställda och jag köpte faktiskt lite ridstrumpor! 3 par för 100 spänn, det tyckte jag var ett kap!



Har även kommit på en riktigt bra idé (enligt mig själv då) för att jag ska komma igång med ridningen igen! När jag var igång för fullt med ridningen var det ganska många som hörde av sig och ville att jag skulle rida deras hästar. Tyvärr hade jag inte så mycket tid då så fick säga nej många gånger... Men nu har jag ett jättebra förslag (om nu någon av er som är intresserade är in här och läser): Jag kommer och rider eran häst (som står färdig för mig att sitta upp på) om ni under tiden är barnvakt åt Tyra! Räkna dock inte med att jag är i topptrim men till någon hjälp kanske jag kan vara! Självklart kostar det inte ett öre! =) Det är bara att slå mig en signal (eller lämna en kommentar här med eran mailadress)! =)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej!

Klart du får rida Rekyl någon gång och checka av min ridning. Kram Rosie

2010-02-28 @ 21:19:02
Postat av: Susanna

Min Helge har ju gått och blivit snäll nu så känner du dig manad så är du välkommen att prova lite. Jag kan rida före och visa att han sköter sig givetvis.

Finns tom film på att han är duktig pålle nuförtiden =)

2010-03-01 @ 20:24:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0