Proffsryttare???

Nja, proffsryttare skulle jag nog inte kalla mig men däremot har det känts lite så senaste gångerna jag ridit! Igår klev jag in i ridhuset och satt upp på en framriden häst, Wadesch. Red ett pass på henne som kändes mycket bra, kan ha varit vårat bästa pass hittills! När vi var klara bytte jag bara häst till Rerra som även hon var uppvärmd och redo! Jätteskillnad på henne från förra passet, till det bättre. Lite kärv i galoppen men det blev bättre och bättre under passet!

Måste säga att jag tycker att mitt och Tins (ägarinnan) samarbete är mycket bra!! Tack för igår! =)


Hehe, nej proffs är jag inte. Men kul att ändå få känna sig lite proffsig ibland!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0