Mer häst!

Hoppas att ni har haft en härlig julhelg! Det har jag haft! Tomten kom dock inte med den fina hästen på videon... Men jag är glad ändå, har ju en jättefin häst som jag får rida, Wadesch! Hann med ett pass med henne dagen innan julafton. Pigg var hon efter några dagars vila men det märks att hon blivit lydigare och att hon är mjuk i fin i kroppen för hon jobbade på ganska bra ändå, trots överskottsenergi! Efter detta ridpass har dock hästarna fått stå åt sidan under julen då jag lagt all fokus på familjen!

Denna vecka blir det däremot mer ridning. Tre dagar är inplanerade med Wadesch, ska bli roligt! Återkommer givetvis med rapport!

Har funderat ännu mer på att rida för tränare och hade verkligen velat vara med på träning för Göran. Någon som vet när han kommer nästa gång och om det finns någon plats ledig? Hör gärna av er till mig, via bloggen eller telefon!

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag tror att det var 21 januari han skulle komma nästa gång och det finns plats, jag frågade idag. Karin Eriksson har hand om det och jag har hennes nr om du vill ha! Är hemma efter kl 14 måndag och tisdag, bara att komma!

2010-12-29 @ 13:58:30
Postat av: Erika

Jätte fin blogg. :)

2011-01-01 @ 16:59:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0