Kallt!

Idag var det meningen att jag skulle rida. Tyvärr har kylan slagit till med full kraft igen så idag hoppar jag faktiskt över ridningen. Jag har ridit när det har varit riktigt kallt många gånger tidigare men just idag känner jag mig inte manad att rida i närmare -25 graders kyla. Ok, kanske är lite varmare i ridhuset men kallt som attan ändå... Men någon gång måste man väl få vara lite bekväm också?

Tack för era inlägg gällande vårat konstiga nya ridhussystem. Hade hoppats på fler kommentarer från er som utnyttjar andra anläggningar men jag är tacksam för er som faktiskt tog er tid att skriva några rader om detta!!

Nu ska jag mysa inne med Tyra, sambon och missarna!


Telma, som gillar att dricka direkt ur kranen!



Zlatan


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0