God Jul!

Idag är det lite varmare ute, kanske mellan -10 och -15 grader. Så idag blir det ridning!! Wadesch har haft några vilodagar nu, kan bara gissa att det är en laddad häst som jag kommer att sitta upp på... Men kul hur som helst, är riktigt ridsugen! 

Vill önska er alla en riktigt God Jul!! Ta det lugnt, stressa inte utan njut och ta hand om varandra! Kram på er!






Ett litet tillägg bara: Tomten, om du läser detta står denna häst högst upp på min önskelista! Den finns till försäljning hos Johan Ifverson (parentesinfo: åt honom har min syster arbetat en gång i tiden). Det är en 5-årig valack efter Don Christobal - Rohdiamant... Jag skulle verkligen bli jätteglad om jag fick den i julklapp! =)



Kommentarer
Postat av: Marit

Snygg häst! :)



Har nyss ridit ute men det hann bli -25 så det var ganska kallt men hästen var fin iaf så det vägde upp :)



God jul på dig med!!

2010-12-23 @ 16:07:59
Postat av: Anonym

Är det Wadesch på bilden?:)

2010-12-26 @ 01:51:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0