Träning och tävling!

Denna vecka är ett träningspass och en tävling inbokad. Hehe, nej det är inte jag som ska tävla, även om jag har fått förfrågan! Däremot tänkte jag åka och kolla på en lokal dressyrtävling som går av stapeln på fredag, har lovat att vara moraliskt stöd till en av mina vänner som ska vara med! =) Kul att få se alla dressyrekipage också! Får se om jag får till några bilder, isåfall lägger jag givetvis ut dem här i bloggen!

På onsdag är det återigen träning med Helge, ser fram emot det! Apropå Helge kan jag vidarebefordra en fråga till Susanna som jag fick av Karin (angående mitt förra inlägg): Hur stor är Helge?? Jag uppfattar honom som högre i mankhöjd än Mirre (som är ca. 170 cm), även om Mirre är en grövre modell. Väntar med spänning på svaret! ; )


Mirre och jag, back in the days...


Kommentarer
Postat av: Susanna

Har inte vågat mäta honom =P Han var 169 när jag köpte honom som 3åring. Nu är han 6 och har varit överbyggd flera gånger sen dess men är jämn nu, så...tja..vad kan ha va? Runt 175 kanske.

2010-08-30 @ 19:45:02
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Susanna

Haha vad löjligt snabb jag var! Tittade precis in på din blogg så hade du nyss skrivit =P

2010-08-30 @ 19:46:53
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0