Snart dags igen!

På torsdag är det dags igen för ett ridpass. Ser fram emot det! Det är Helge som ska trimmas (och även jag då givetvis). Har pratat lite med Susanna om att även vara med på någon Göranträning framöver, skulle vara så roligt! Men först behöver vi få lite bättre ordning på grunderna men det kommer! Hoppas på ett bra pass på torsdag så är vi ett till steg på väg!

Såhär har det sett ut hittills:
Pass 1:


Kan bara gissa att denna bild är i början av passet... =)


Och denna mot slutet, Helge börjar bli avspänd men jag börjar bli trött...

Pass 2:



Pass 3, vilket jag har för mig var det bästa passet (!) har jag nog inga bilder ifrån tyvärr...

Pass 4 (det passet då jag kände mig helt ur form):



Energi saknas här men formen är på rätt väg, ryggen upp och välvd hals (vill kunna jobba på ett bra sätt i den formen innan vi tar allt vidare till nästa steg, lösgjordhet är a och o)!

Tror att vi är på rätt väg!! På torsdag ska jag sitta bra också! =) Jag vet att jag kan så länge jag behåller fokus och ork! =) Återkommer givetvis med rapport!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag ser också fram emot det =) Klart ni ska träna för Göran när du känner dig redo. Skulle vara jättekul! Måste klippa manen på honom innan torsdag. Han ser hemsk ut =P

2010-08-24 @ 16:32:42
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Åh va roligt med lite bilder =D Kul att du har kommit igång med ridningen igen =)

Kramar!

2010-08-24 @ 17:11:06
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: axelina - AAXELINA.BLOGG.SE

hej fin blogg, vad har du hittat på idag?:)

2010-08-25 @ 18:01:21
URL: http://aaxelina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Susanna: Han var riktigt stilig senast med nyfriserad man!! Kul att du tycker att det vore kul, om du inte gjort det hade det nog inte känts så bra att sikta på träning... =)



Jennie: Kul att du gillar bilderna! Jag snor dem hänsynslöst från Susannas blogg (Supersus, finns i länklistan...) =). Det känns jättekul att vara igång igen faktiskt! Jag är nog en liiiten aning hästberoende... =) Kram kram



Axelina: Tack!

2010-08-29 @ 16:56:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0