Lugn vecka...

Det blev inte så mycket ridning den här veckan. Tur kanske för jag har inte varit helt i form den här veckan heller men nu känns det som att det börjar ordna upp sig igen! Har väl inte haft så mycket hästar att rida heller, den ena skulle kollas upp hos veterinären, den andra (matten) har haft fullt upp... Hade säkert fått låna Mirre om jag frågat lite snällt men kanske frågar nästa vecka i stället... Längtar efter att rida Mirre, han är ju min favvo! 

Trots det här lilla uppehållet måste jag ju ändå kunna säga att jag i alla fall börjat komma igång lite med ridningen igen? Med det kommer ett behov av ridutrustning. Är i stort behov av det mesta faktiskt: ridbyxor, jodhpurs, ny hjälm osv. Får nog bli en tur till Borlänge och Aubiose någon dag men tyvärr kommer jag nog få lov att begränsa shoppingen något. Det är inte billigt med häst/ridprylar! Vi får se vad jag kommer hem med!


Jag och Mirre... Hm, kanske är så att sitsen faktiskt är bättre när man är igång själv också?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0