Helt färdig!

Just nu sitter jag här och varvar ner efter ett pass med Helge. Hade jag inte varit så fåfäng, =), hade jag lagt ut en bild på hur jag ser ut. Istället kan jag beskriva det för er - jag ser helt färdig ut! Jag och Helge har kämpat idag, det tar lite krafter att få ihop en stor häst med stora kliv, men utifrån min känsla så tyckte jag att det gick riktigt bra idag! I vilket fall kändes avslutningen på passet riktigt bra och det är ju den känslan man tar med sig. Kan dock tänka mig att jag såg ut som en liten trasdocka uppe på Helge då för jag kände mig helt slut, men Helge kändes fin! Ååå, vad kul det är att komma igång med ridningen igen!!


Helge


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ni var jätteduktiga båda två! Jag är imponerad av din ork, det kan jag säga. Vet ju hur jobbigt det är att sitta där uppe =)

2010-08-08 @ 16:00:05
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Susanna

Nej tror inte du körde för hårt. Var nog snarare värmen, kanske har för dålig ventilation i min transport eller något. Han var iaf helt som vanligt nyss när jag tog in dem =)Vad säga om ett till pass nu till veckan?

2010-08-08 @ 21:00:20
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Marit

Tack för grattis!!!Ja det är jobbigt att rida! :) Oj vad han ser stor ut, men fin! Roligt att du kommit igång med ridningen igen! Förresten har det hänt något med Silvia, nån som fortsätter med henne?? Kram kram

2010-08-09 @ 10:26:57
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Jessica

Susanna: Skönt att han var som vanligt sen! Vet att Mirre fick ett sådant där spel på tävling en gång (han står annars som ett ljus i transporten). Hände dock aldrig igen! Vi hörs!



Marit: Hehe, han ÄR stor! Mycket häst att få ihop! =) Ja, det känns verkligen jättekul att komma igång igen! Det kommer en uppdatering om Silvia så smånginom men ägarna har iaf hittat ett nytt hem till henne så hon åker snart. Känns lite jobbigt men det är det bästa just nu! Kram!

2010-08-09 @ 20:51:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0