Ännu ett pass med Rerra!

Ett av de planerade passen avklarade, ett kvar... =)

Red Rerra idag. Tyckte att det kändes ännu bättre nu jämfört med förra gången så än så länge går det bara framåt! =) Hon blir stadigare och stadigare och hon lyssnade ganska bra (efter en liten stund). Det är dock lite av en balansgång vad man kan kräva av henne, vid ett tillfälle då det kändes riktigt bra pressade jag henne ytterligare lite till. Då blev det två rejäla sparkar i sargen, ooops! En riktig madame! Men som sagt, nöjd över passet överlag så det ska nog bli bra det där! Får ta en liten bit i taget. Hon behöver bli smidigare och starkare så nu jobbar vi på det så får vi se vart det hamnar!

I morgon är det dags för nästa häst! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har tappat lösen till din andra blogg så jag svarar här istället =) Jag läser Marian Keys - Oväntat besök på Star Street. Hoppas vi ses i stallet snart! Kram

2010-08-05 @ 14:41:43
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Maria: Vill du ha lösen igen? Isf skickar jag det till dig! =) Kommer till stallet vilken dag som helst, måste säga hej då till Silvia... =( Kanske ses då! Kram!

2010-08-09 @ 21:03:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0