Jag kom upp!

I veckan som gått har jag hunnit med det jag hade tänkt med Silvia. Tömkörde henne en dag och det gick bra. Blev även löshoppning som planerat och det gick väl ok... Men allt det är ointressant i jämförelse med dagens pass! Jag har nämligen nu suttit på henne för första gången!! Vilken underbart härlig känsla!! Jag var lite orolig innan att det skulle vara lite som att börja om från början med henne nu när det blev en ny ryttare på ryggen och en annan hjälpreda på backen (tack snälla Elmer för hjälpen!). Men det var nog det bästa passet hittills! Hon var jättelugn redan från början och när det väl var dags att sitta upp märkets det tydligt att hon visste vad det var frågan om.

Superkul!! Jag är så himla glad! Blev även grymt peppad att fortsätta nu, vill upp på ryggen igen!!


Kommentarer
Postat av: vicky

Nice!

2010-04-19 @ 20:42:32
Postat av: Marit

Roligt!!! Snart har du kommit över de värsta sakerna och hon börjar bli van vid ryttare! :) Kram

2010-04-20 @ 11:09:18
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Jessica

Ja, jag hoppas att det fortsätter så här bra även framöver! Känns som att vi är på G i vilket fall! =)

2010-04-20 @ 21:21:37
Postat av: Jennie <3

Va roligt =D!!!!!

Kramen!

2010-04-22 @ 13:06:38
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: annie

Vad roligt att läsa. Har själv nyss ridit in min Amora.Nu jobbar vi mycke med stärkande och att hon ska lyssna till mina hjälper.Varierar ridningen med tömkörning och älskar det. Lycka till!

Postat av: Jessica

Annie: Kul att du ridit in din häst själv! Jag har en bit kvar... Tömkörning är verkligen bra, det ska även vi fortsätta jobba med! Tack för lycka till och detsamma till dig! =)

2010-05-06 @ 20:39:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0