Roligheter framöver!

Som ni kanske märkt så har det inte blivit några uppdateringar här denna vecka... Är verkligen full rulle! Men det har väl egentligen inte hänt så mycket nytt på hästfronten heller, Silvia är snäll go´ som vanligt! =)

Har dock några extra roliga hästhändelser att se fram emot denna vecka och de är följande:

- På fredag ska jag rida min favvo, Mirre!! Får väl se om jag och magen lyckas ta oss upp, får väl använda en lyftkran eller liknande annars, tror inte att snälle Mirre skulle bry sig! Nu har jag inte ridit sedan Regina åkte så det ska bli jättekul!

- På söndag är det dags för start igen för Jajje. För en gångs skull är starten på en bana inom rimligt avstånd så det blir nog att jag följer med och kollar på honom! Det är V75-försök så håll tummarna att det går bra! 

Jag och Silvia är också lite nyfikna av oss: Vilka är ni som läser bloggen??? Hur hittade ni hit??? Följer ni bloggen regelbundet??? Lämna gärna en kommentar!! =)


Kommentarer
Postat av: sara

genom moras hemsida :)

2009-09-09 @ 23:43:09
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja, här har du en av dina läsare ...

Kikar in hos dig lite då och då och har följt dig ett tag. Hur jag hittade hit är en bra fråga - via nån blogg du har kommenterat antagligen :)

Ha en bra dag =)

2009-09-10 @ 09:25:11
URL: http://billiejean.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

Att jag följer bloggen behöver jag ju inte direkt säga! ;) Hihi, hoppas ni kommer upp på Mirre utan lyftkran du & magen. Ska verkligen hålla tummarna för Jajje!!!



kram kram

2009-09-10 @ 10:45:34
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag läser :)

2009-09-10 @ 13:39:29
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: vicky

jag läser! Upp tror jag nog att du kommer, jag tyckte det var värre att komma ner!

2009-09-10 @ 19:36:14
Postat av: Aramis

Hmm... jag minss minsann inte hur jag hittade hit :) Men jag har stannat i alla fall :) Och det kommer jag göra framöver också! I övrigt "vet" du vem jag är :) Så spännande och roligt med ripass på Mirre :) Vore så kul se någon filmsnutt med honom! Kram kram

2009-09-10 @ 22:41:04
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Sara: Har sett att det är flera som ramlar in här via den sidan, kul!!



Stina: Vad kul att du har hittat hit! Roligt att du varit här fler gånger! Välkommen tillbaka framöver!



Emma: Hihi, har nog förstått att du är en av mina läsare! Läser såklart din också! =) Tack för tumhållning och faktiskt så klarade jag mig upp utan lyftkran! =) Kram



Sara: Kul att du läser! Självklart läser jag även din! =) Kram



Vicky: Ja, det var faktiskt lite svårare att ta sig ner. Går ju liksom inte att "hasa" sig ner som man gör annars... =) Jag läser din också!



Aramis: Faktiskt så tror jag inte att jag har någon film med honom. =/ Lite konstigt egentligen då jag ridit honom så länge... Men måste nog undersöka saken närmare! Önskar dock att jag hade film från när Rasmus Bondergaard red honom, det var häftigt! =) Kul att du följer bloggen! =) Jag följer din med! Kram kram

2009-09-12 @ 22:22:12
Postat av: Natalja

Jag är en trogen läsare : )

Minns inte riktigt hur jag hittade hit, hi hi, det är ju ett tag sen!

kram kram

2009-09-12 @ 22:32:50
URL: http://latin.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0